Information

Перед тим, як телефонувати з питання роботи РРО, ознайомтеся!

Дуже часто Ви зустрічаєтеся з просто не професійним ставленням до своїх договірних обов'язків з боку сервісних центрів? З'явилася проблема з РРО і нікому її вирішити? Касир-оператор постійно помиляється, що збільшує шанси на "попадання" під штрафні санкції? Є два варіанти вирішення цих проблем:

  1. Просто змініть сервісну організацію!
  2. Не шкодуйте грошей на повноцінний, сучасний і своєчасний сервіс!

Ми вже звикли, що в наш сервісний центр за консультаціями звертаються не тільки наші клієнти ... І це почало віднімати у фахівців нашого ЦСО досить таки чимало часу. Тому ми вирішили нагадати вам, як користувачам РРО, основні постулати сервісного обслуговування:

  • ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЗА ПОСЛУГИ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І МАЄТЕ ВИНЯТКОВЕ ПРАВО НА СВОЄЧАСНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РРО, ЯК У РАЗІ ВАШИХ ПОМИЛОК, ТАК І ПРИ НЕ СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ;
  • У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ ФІСКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА МАКСИМАЛЬНО ШВИДКИЙ РЕМОНТ РРО, ТАК ЯК КОЖНА ГОДИНА ПРОСТОЮ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ - ЦЕ ВАШІ ГРОШІ!

Але врахувати треба головне - УСІ ЦІ ПИТАННЯ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ТОЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, З ЯКИМ У ВАС УКЛАДЕНО ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Найпростіший спосіб дізнатися, який сервісний центр обслуговує ваш РРО - подивитися на пломби, якими опломбовано касовий апарат або фіскальний реєстратор. Або дізнатися у бухгалтерії / керівництва, з ким укладено договір.

Ми, зі свого боку, готові і далі консультувати і допомагати Вам, але розраховуємо на те, що ви оціните нашу роботу і укладете договір на сервісне обслуговування з нашим ЦСО "Нікос".

Search
5.0
Кількість відгуків 4
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Актуальність цін
Допомога у виборі
Швидкість замовлення
Роксолана
2022-06-02 20:50:56
ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОПЕРАТИВНА ВІДПРАВКА ТОВАРУ!!!
Леонид
2020-01-17 11:48:25
Как в "Старые добрые времена)". Все бегают, шум гам... Но это не помешало от момента покупки зарегистрировать фискальный принтер за 2 дня. Даже ребята подключались по удаленке и показывали, что куда вводить при регистрации. Вообщем, зачет!
Добрый день. Движение - жизнь :-). Спасибо за отзыв. Всегда рады помочь.
Віктор Науменко
2019-07-26 16:33:02
Все сподобалося. Ось тільки з реєстрацією касового апарату затягнулося. Але там питання не до Нікоса. Треба в першу чергу 20 ОПП подавати...
Добрий день. На жаль, зараз перехідний період по реєстрації касових апаратів в податковій інспекції.
Юрий Войтенко
2019-03-29 14:08:56
Прекрасно! Заказал кассу - через 2 дня уже зарегистрировал. Все супер быстро!
Спасибо, мы всегда рады помочь!
Показано з 1 по 4 із 4 (1 сторінок)