Перед тим, як телефонувати з питання роботи РРО, ознайомтеся!
Дуже часто Ви зустрічаєтеся з просто не професійним ставленням до своїх договірних обов'язків з боку сервісних центрів? З'явилася проблема з РРО і нікому її вирішити? Касир-оператор постійно помиляється, що збільшує шанси на "попадання" під штрафні санкції? Є два варіанти вирішення цих проблем:
- Просто змініть сервісну організацію!
- Не шкодуйте грошей на повноцінний, сучасний і своєчасний сервіс!
Ми вже звикли, що в наш сервісний центр за консультаціями звертаються не тільки наші клієнти ... І це почало віднімати у фахівців нашого ЦСО досить таки чимало часу. Тому ми вирішили нагадати вам, як користувачам РРО, основні постулати сервісного обслуговування:
- ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЗА ПОСЛУГИ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І МАЄТЕ ВИНЯТКОВЕ ПРАВО НА СВОЄЧАСНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РРО, ЯК У РАЗІ ВАШИХ ПОМИЛОК, ТАК І ПРИ НЕ СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ;
- У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ ФІСКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА МАКСИМАЛЬНО ШВИДКИЙ РЕМОНТ РРО, ТАК ЯК КОЖНА ГОДИНА ПРОСТОЮ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ - ЦЕ ВАШІ ГРОШІ!
Але врахувати треба головне - УСІ ЦІ ПИТАННЯ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ТОЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, З ЯКИМ У ВАС УКЛАДЕНО ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!
Найпростіший спосіб дізнатися, який сервісний центр обслуговує ваш РРО - подивитися на пломби, якими опломбовано касовий апарат або фіскальний реєстратор. Або дізнатися у бухгалтерії / керівництва, з ким укладено договір.
Ми, зі свого боку, готові і далі консультувати і допомагати Вам, але розраховуємо на те, що ви оціните нашу роботу і укладете договір на сервісне обслуговування з нашим ЦСО "Нікос".