Information

Перед тим, як телефонувати з питання роботи РРО, ознайомтеся!

Дуже часто Ви зустрічаєтеся з просто не професійним ставленням до своїх договірних обов'язків з боку сервісних центрів? З'явилася проблема з РРО і нікому її вирішити? Касир-оператор постійно помиляється, що збільшує шанси на "попадання" під штрафні санкції? Є два варіанти вирішення цих проблем:

  1. Просто змініть сервісну організацію!
  2. Не шкодуйте грошей на повноцінний, сучасний і своєчасний сервіс!

Ми вже звикли, що в наш сервісний центр за консультаціями звертаються не тільки наші клієнти ... І це почало віднімати у фахівців нашого ЦСО досить таки чимало часу. Тому ми вирішили нагадати вам, як користувачам РРО, основні постулати сервісного обслуговування:

  • ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЗА ПОСЛУГИ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І МАЄТЕ ВИНЯТКОВЕ ПРАВО НА СВОЄЧАСНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РРО, ЯК У РАЗІ ВАШИХ ПОМИЛОК, ТАК І ПРИ НЕ СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ;
  • У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ ФІСКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА МАКСИМАЛЬНО ШВИДКИЙ РЕМОНТ РРО, ТАК ЯК КОЖНА ГОДИНА ПРОСТОЮ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ - ЦЕ ВАШІ ГРОШІ!

Але врахувати треба головне - УСІ ЦІ ПИТАННЯ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ТОЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, З ЯКИМ У ВАС УКЛАДЕНО ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Найпростіший спосіб дізнатися, який сервісний центр обслуговує ваш РРО - подивитися на пломби, якими опломбовано касовий апарат або фіскальний реєстратор. Або дізнатися у бухгалтерії / керівництва, з ким укладено договір.

Ми, зі свого боку, готові і далі консультувати і допомагати Вам, але розраховуємо на те, що ви оціните нашу роботу і укладете договір на сервісне обслуговування з нашим ЦСО "Нікос".

Search

Як зареєструвати РРО в 2020

Реєстрація РРО та використання книг КОРО 2020 р крок за кроком

Реєстрація РРО 2019З 19 квітня 2019 р змінилася процедура реєстрації РРО: з появою електронного Реєстру ЦСО і Реєстру екземплярів РРО процедура реєстрації стала значно простіше. У цій статті ми розповімо про те, як зареєструвати касовий апарат (РРО) та КОРО в 2019 році в Україні.

Законодавчі підстави зміни процедури:

Основні скорочення в статті:

  • РРО - реєстратор розрахункових операцій, він же касовий апарат, він же фіскальний реєстратор. До реєстраторів розрахункових операцій належать: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, вбудований електронний контрольно-касовий реєстратор, комп'ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) та ін;
  • КОРО - книга обліку розрахункових операцій. Прошнурована і належним чином зареєстрована в органах доходів і зборів книга, що містить щоденні звіти, які складаються на підставі відповідних розрахункових документів щодо руху готівкових коштів, товарів (послуг);
  • ДФС - Державна фіскальна служба. В народі - податкова інспекція.
  • ЦСО - суб'єкт господарювання, який за договором з постачальником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту реєстраторів розрахункових операцій. В народі - "касовікі".

Реєстрація РРО 2020: Основні зміни процедури

✔ Мінімальний пакет документів для реєстрації

Платник має право зареєструвати РРО та КОРО на підставі тільки однієї заяви. Це стало можливим завдяки появі Реєстру ЦСО і Реєстру екземплярів РРО. Заява подається до органів ДФС в електронній формі через електронний Кабінет платника податків. Паперова форма також поки залишається в силі.

✔ Документообіг в електронному вигляді

Більшість процесів переводиться в електронну форму: подача заяви на реєстрацію РРО, повідомлення про укладення договору про технічне обслуговування і ремонт РРО; резервування фіскального номера РРО, відправка ЦСО актів введення в експлуатацію та довідок про опломбування - всі ці процеси можуть здійснюватися засобами інформаційної системи фіскальної служби і Електронного кабінету платника податків.

✔ Право цифрового підпису документів

Суб'єкту господарської діяльності надано право підписання реєстраційної заяви, заяви про реєстрацію КОРО і журналу про використання РРО для отримання реєстраційних документів засобами цифрового підпису.


Доповнення до процедури, пов'язане з реєстрацією РРО:

Перед початком реєстрації обов'язково потрібно подати ФОРМУ 20 ОПП - Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які здійснюється діяльність.

Форму №20 ОПП потрібно подавати і в разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування, а саме при зміні:

  • типу;
  • найменування;
  • місцезнаходження;
  • стану об`єкта оподаткування

Обов'язок повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, встановлено як для юридичних, так і для фізичних осіб.

Під час першої подачі форми 20 ОПП відзначають всі об'єкти оподаткування, а в разі подальшої її подачі треба вказати тільки новий об'єкт оподаткування або об'єкт оподаткування, за яким відбувається хоча б одна зміна.


Реєстрація касового апарату (РРО) в Україні стає простіше і перекладається в електронний вигляд. Всі операції по реєстрації РРО з 2019 р здійснюються в електронному кабінеті платника податків.


Насамперед купуємо РРО :-) (касовий апарат або фіскальний реєстратор відповідно до потреб Вашого бізнесу). Наступний крок - укладення договору з ЦСО на сервісне обслуговування і ремонт РРО. 

Примітка: ЦСО повідомляє ДФС про укладення Договору в електронному вигляді.

Після того, як договір на сервісне обслуговування РРО зареєстрований в системі Вам потрібно заповнити в електронному вигляді "Заяву про реєстрацію РРО" в особистому кабінеті платника податків або в паперовому вигляді за формою N 1-РРО (реєстраційна заява). У самій заяві можете вказати, в якому форматі надалі Ви хочете здійснювати документообіг: в електронному або паперовому. У пріоритеті для податкової інспекції електронний вигляд, все - ж таки 21 століття ... (При цьому будьте готові до того, що поки сервер БД ДФС працює з перебоями, "можливі нюанси ...").

Дана заява про реєстрацію розглядається протягом одного робочого дня і при відсутності причин, за якими можуть відмовити в реєстрації РРО, орган ДФС висилає "довідку про резервування фіскального номера в ЦСО".

Введення РРО в експлуатацію

На підставі довідки про резервування фіскального номера ЦСО, з яким укладено договір на обслуговування РРО, протягом 3-х робочих днів фіскалізує апарат, вводить в експлуатацію, підключає до еквайєру і опломбує його. Довідку про опломбування РРО та Акт введення в експлуатацію ЦСО відправляє в органи ДФС в електронному вигляді. Також ЦСО зобов'язаний видати підприємцю оригінал Довідки (паперовий варіант) про опломбування РРО.

Реєстрація РРО в органах ДФС

Протягом 1-2 робочих днів після отримання електронних документів від ЦСО (Акту введення в експлуатацію та Довідки про опломбування РРО) ДФС зобов'язана видати підприємцю "свідоцтво про реєстрацію РРО".


Після отримання свідоцтва про реєстрацію РРО, у разі, якщо вам для роботи не потрібна ліцензія - Прийміть наші вітання з вдалим закінченням процедури реєстрації РРО!