Короткий опис
Сервісне обслуговування РРО здійснюється БЕЗ ВИХІДНИХ з 9-00 до 20-00! Гарантії та зобов'язання: ГАРАНТУЄМО відновлення працездатності РРО (в разі поломки) протягом 72-х годин. ГАРАНТУЄМО&nb... Читати далі...
Сервісне обслуговування РРО здійснюється БЕЗ ВИХІДНИХ з 9-00 до 20-00!
Гарантії та зобов'язання:
ГАРАНТУЄМО відновлення працездатності РРО (в разі поломки) протягом 72-х годин.
ГАРАНТУЄМО швидкість реакції на ваш запит до 4-х годин.
На нові касові апарати діє гарантія - 18 місяців (гарантія не поширюється на поломки через неправильне використання РРО). Тобто, Ваша техніка, при виявленні заводського браку, буде ремонтуватися за наш рахунок.
Гарантійне сервісне обслуговування також поширюється на РРО, придбані не у нас. Достатньо лише протестувати всі основні вузли на працездатність і укласти договір на сервісне обслуговування.
Післягарантійне сервісне обслуговування касових апаратів і фіскальних реєстраторів не включає в себе вартість зап.частей, але сама робота по відновленню працездатності входить у вартість Сервісного обслуговування.
Мобільність і постійний контакт
Постійний моніторинг серверів еквайєрів з повідомленням про призупинення відправки даних на сервер ДФС.
Постійний мобільний контакт. Адже всі ми розуміємо, що швидкість вирішення проблеми в роботі РРО є головною складовою в безперебійній роботі торгової точки.
Для укладення договору на сервісне обслуговування Вам потрібно зателефонувати на будь-який телефон, що розміщено в шапці сайту або відправити нам на електронну пошту tovnikos@ukr.net такі реквізити:
-
Модель РРО (можна дізнатися в паспорті на РРО);
-
Заводський номер РРО (можна дізнатися в паспорті на РРО або в будь-якому чеку. Зазвичай перед ним друкується "ЗН");
-
Копію виписки з Єдиного державного реєстру юр. і фіз. осіб;
-
Копію свідоцтва платника ПДВ, якщо є;
-
Юридичну адресу;
-
Фактичну адресу, за якою використовується РРО.