Information

Перед тим, як телефонувати з питання роботи РРО, ознайомтеся!

Дуже часто Ви зустрічаєтеся з просто не професійним ставленням до своїх договірних обов'язків з боку сервісних центрів? З'явилася проблема з РРО і нікому її вирішити? Касир-оператор постійно помиляється, що збільшує шанси на "попадання" під штрафні санкції? Є два варіанти вирішення цих проблем:

  1. Просто змініть сервісну організацію!
  2. Не шкодуйте грошей на повноцінний, сучасний і своєчасний сервіс!

Ми вже звикли, що в наш сервісний центр за консультаціями звертаються не тільки наші клієнти ... І це почало віднімати у фахівців нашого ЦСО досить таки чимало часу. Тому ми вирішили нагадати вам, як користувачам РРО, основні постулати сервісного обслуговування:

  • ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЗА ПОСЛУГИ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І МАЄТЕ ВИНЯТКОВЕ ПРАВО НА СВОЄЧАСНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РРО, ЯК У РАЗІ ВАШИХ ПОМИЛОК, ТАК І ПРИ НЕ СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ;
  • У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ ФІСКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА МАКСИМАЛЬНО ШВИДКИЙ РЕМОНТ РРО, ТАК ЯК КОЖНА ГОДИНА ПРОСТОЮ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ - ЦЕ ВАШІ ГРОШІ!

Але врахувати треба головне - УСІ ЦІ ПИТАННЯ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ТОЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, З ЯКИМ У ВАС УКЛАДЕНО ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Найпростіший спосіб дізнатися, який сервісний центр обслуговує ваш РРО - подивитися на пломби, якими опломбовано касовий апарат або фіскальний реєстратор. Або дізнатися у бухгалтерії / керівництва, з ким укладено договір.

Ми, зі свого боку, готові і далі консультувати і допомагати Вам, але розраховуємо на те, що ви оціните нашу роботу і укладете договір на сервісне обслуговування з нашим ЦСО "Нікос".

Search

Сервісне обслуговування та ремонт касових апаратів в Києві



Модель: СО

Короткий опис


Сервісне обслуговування РРО здійснюється БЕЗ ВИХІДНИХ з 9-00 до 20-00!  Гарантії та зобов'язання: ГАРАНТУЄМО відновлення працездатності РРО (в разі поломки) протягом 72-х годин. ГАРАНТУЄМО&nb... Читати далі...

Хочу дешевше!
360.00 Грн.

  • Наявність: Є в наявності


Сервісне обслуговування РРО здійснюється БЕЗ ВИХІДНИХ з 9-00 до 20-00! 

Гарантії та зобов'язання:

ГАРАНТУЄМО відновлення працездатності РРО (в разі поломки) протягом 72-х годин.

ГАРАНТУЄМО швидкість реакції на ваш запит до 4-х годин.

 

На нові касові апарати діє гарантія - 18 місяців (гарантія не поширюється на поломки через неправильне використання РРО). Тобто, Ваша техніка, при виявленні заводського браку, буде ремонтуватися за наш рахунок.

Гарантійне сервісне обслуговування також поширюється на РРО, придбані не у нас. Достатньо лише протестувати всі основні вузли на працездатність і укласти договір на сервісне обслуговування.

Післягарантійне сервісне обслуговування касових апаратів і фіскальних реєстраторів не включає в себе вартість зап.частей, але сама робота по відновленню працездатності входить у вартість Сервісного обслуговування.

 

Мобільність і постійний контакт

Постійний моніторинг серверів еквайєрів з повідомленням про призупинення відправки даних на сервер ДФС.

Постійний мобільний контакт. Адже всі ми розуміємо, що швидкість вирішення проблеми в роботі РРО є головною складовою в безперебійній роботі торгової точки.

Для укладення договору на сервісне обслуговування Вам потрібно зателефонувати на будь-який телефон, що  розміщено в шапці сайту або відправити нам на електронну пошту tovnikos@ukr.net такі реквізити:

  • Модель РРО (можна дізнатися в паспорті на РРО);
  • Заводський номер РРО (можна дізнатися в паспорті на РРО або в будь-якому чеку. Зазвичай перед ним друкується "ЗН");
  • Копію виписки з Єдиного державного реєстру юр. і фіз. осіб;
  • Копію свідоцтва платника ПДВ, якщо є;
  • Юридичну адресу;
  • Фактичну адресу, за якою використовується РРО.

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Captcha
Рекомендовані товари