Information

Перед тим, як телефонувати з питання роботи РРО, ознайомтеся!

Дуже часто Ви зустрічаєтеся з просто не професійним ставленням до своїх договірних обов'язків з боку сервісних центрів? З'явилася проблема з РРО і нікому її вирішити? Касир-оператор постійно помиляється, що збільшує шанси на "попадання" під штрафні санкції? Є два варіанти вирішення цих проблем:

  1. Просто змініть сервісну організацію!
  2. Не шкодуйте грошей на повноцінний, сучасний і своєчасний сервіс!

Ми вже звикли, що в наш сервісний центр за консультаціями звертаються не тільки наші клієнти ... І це почало віднімати у фахівців нашого ЦСО досить таки чимало часу. Тому ми вирішили нагадати вам, як користувачам РРО, основні постулати сервісного обслуговування:

  • ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЗА ПОСЛУГИ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І МАЄТЕ ВИНЯТКОВЕ ПРАВО НА СВОЄЧАСНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РРО, ЯК У РАЗІ ВАШИХ ПОМИЛОК, ТАК І ПРИ НЕ СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ;
  • У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ ФІСКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА МАКСИМАЛЬНО ШВИДКИЙ РЕМОНТ РРО, ТАК ЯК КОЖНА ГОДИНА ПРОСТОЮ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ - ЦЕ ВАШІ ГРОШІ!

Але врахувати треба головне - УСІ ЦІ ПИТАННЯ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ТОЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, З ЯКИМ У ВАС УКЛАДЕНО ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Найпростіший спосіб дізнатися, який сервісний центр обслуговує ваш РРО - подивитися на пломби, якими опломбовано касовий апарат або фіскальний реєстратор. Або дізнатися у бухгалтерії / керівництва, з ким укладено договір.

Ми, зі свого боку, готові і далі консультувати і допомагати Вам, але розраховуємо на те, що ви оціните нашу роботу і укладете договір на сервісне обслуговування з нашим ЦСО "Нікос".

Search

Чек при поверненні товару чи послуги

Як зробити чек на повернення товару, послуги

 
Зробити чек на повернення товару
Для початку "паперова" частина оформлення повернення. Якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи ре компенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 гривень, то матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно вказати:
  • дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги);
  • відомості про товар (послугу);
  • суму виданих коштів;
  • номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги).

     Такий же акт складається при скасуванні помилково проведеної через РРО суми розрахунку, де вказуються дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа. Акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку передаються до бухгалтерії СГ і зберігаються протягом 3 років. У разі відсутності у СГ бухгалтерії зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку розрахункових операцій.

Зробити на РРО чек повернення

Найголовніше - переконайтеся, що в касовому апараті достатньо коштів для видачі клієнту за повернення товару або послуги!!!
При використанні фіскального реєстратора все досить просто - програміст повинен вивести окрему "кнопку" в програмному забезпеченні "Чек повернення" або "Видатковий чек". Після натискання на неї потрібно лише сформувати ще раз покроково всі позиції чека, з яким до Вас звернувся покупець або якщо повертається щось одне - то тільки цю позицію.

Якщо у Вас використовується касовий апарат - то перед формуванням чека повернення потрібно натиснути певну клавішу або комбінацію клавіш. Розглянемо найбільш ходові моделі:
  • У касових апаратів сімейства Datecs - Україна (Систем-груп України) і Exellio (ТОВ "Екселліо-Трейд") перед чеком повернення потрібно натиснути клавішу [АН] і повторити скасовувати операцію;
  • У касових апаратів сімейства Міні (ТОВ "Юнісістем"):
 Міні-500.ХХ, міні-600.ХХ, міні-Т400 - перед чеком повернення потрібно натиснути клавіші [%] [ЧЕК] і повторити скасовану операцію;
Для Міні Т-51.01 двічі натиснути клавішу [F1], а для Міні Т-61.01 двічі натиснути клавішу [F] і повторити скасовувати операцію.