Information

Перед тим, як телефонувати з питання роботи РРО, ознайомтеся!

Дуже часто Ви зустрічаєтеся з просто не професійним ставленням до своїх договірних обов'язків з боку сервісних центрів? З'явилася проблема з РРО і нікому її вирішити? Касир-оператор постійно помиляється, що збільшує шанси на "попадання" під штрафні санкції? Є два варіанти вирішення цих проблем:

  1. Просто змініть сервісну організацію!
  2. Не шкодуйте грошей на повноцінний, сучасний і своєчасний сервіс!

Ми вже звикли, що в наш сервісний центр за консультаціями звертаються не тільки наші клієнти ... І це почало віднімати у фахівців нашого ЦСО досить таки чимало часу. Тому ми вирішили нагадати вам, як користувачам РРО, основні постулати сервісного обслуговування:

  • ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЗА ПОСЛУГИ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І МАЄТЕ ВИНЯТКОВЕ ПРАВО НА СВОЄЧАСНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РРО, ЯК У РАЗІ ВАШИХ ПОМИЛОК, ТАК І ПРИ НЕ СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ;
  • У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ ФІСКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА МАКСИМАЛЬНО ШВИДКИЙ РЕМОНТ РРО, ТАК ЯК КОЖНА ГОДИНА ПРОСТОЮ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ - ЦЕ ВАШІ ГРОШІ!

Але врахувати треба головне - УСІ ЦІ ПИТАННЯ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ТОЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, З ЯКИМ У ВАС УКЛАДЕНО ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Найпростіший спосіб дізнатися, який сервісний центр обслуговує ваш РРО - подивитися на пломби, якими опломбовано касовий апарат або фіскальний реєстратор. Або дізнатися у бухгалтерії / керівництва, з ким укладено договір.

Ми, зі свого боку, готові і далі консультувати і допомагати Вам, але розраховуємо на те, що ви оціните нашу роботу і укладете договір на сервісне обслуговування з нашим ЦСО "Нікос".

Search

Повернення товарів

Повернення касового апарату, в принципі, не відрізняється від повернення будь-якого непродовольчого товару, згідно закону України про захист прав споживачів.

Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) (172-94-п) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.

Посилання на закон про захист прав споживачів.