Information

Перед тим, як телефонувати з питання роботи РРО, ознайомтеся!

Дуже часто Ви зустрічаєтеся з просто не професійним ставленням до своїх договірних обов'язків з боку сервісних центрів? З'явилася проблема з РРО і нікому її вирішити? Касир-оператор постійно помиляється, що збільшує шанси на "попадання" під штрафні санкції? Є два варіанти вирішення цих проблем:

  1. Просто змініть сервісну організацію!
  2. Не шкодуйте грошей на повноцінний, сучасний і своєчасний сервіс!

Ми вже звикли, що в наш сервісний центр за консультаціями звертаються не тільки наші клієнти ... І це почало віднімати у фахівців нашого ЦСО досить таки чимало часу. Тому ми вирішили нагадати вам, як користувачам РРО, основні постулати сервісного обслуговування:

  • ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЗА ПОСЛУГИ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І МАЄТЕ ВИНЯТКОВЕ ПРАВО НА СВОЄЧАСНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РРО, ЯК У РАЗІ ВАШИХ ПОМИЛОК, ТАК І ПРИ НЕ СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ;
  • У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ ФІСКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА МАКСИМАЛЬНО ШВИДКИЙ РЕМОНТ РРО, ТАК ЯК КОЖНА ГОДИНА ПРОСТОЮ ТОРГОВОЇ ТОЧКИ - ЦЕ ВАШІ ГРОШІ!

Але врахувати треба головне - УСІ ЦІ ПИТАННЯ ПОВИНЕН ВИРІШУВАТИ ТОЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, З ЯКИМ У ВАС УКЛАДЕНО ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ!

Найпростіший спосіб дізнатися, який сервісний центр обслуговує ваш РРО - подивитися на пломби, якими опломбовано касовий апарат або фіскальний реєстратор. Або дізнатися у бухгалтерії / керівництва, з ким укладено договір.

Ми, зі свого боку, готові і далі консультувати і допомагати Вам, але розраховуємо на те, що ви оціните нашу роботу і укладете договір на сервісне обслуговування з нашим ЦСО "Нікос".

Search

Касовий апарат заблоковано - що треба знати

Блокування РРО 72 годиниЧасто виникає ситуація, коли РРО заблокований. Це може бути пов'язано з двома моментами - Ви не зняли Z-звіт протягом 24 годин або була відсутня передача даних на сервер податкової протягом 72 годин. Обидві ці блокування регламентуються законом України про застосування РРО, тому вважати даний випадок поломкою РРО неправильно. У більшості випадків, як показує практика, є велика частка провини оператора-касира, але й технічні питання не варто скидати з рахунків. Отже, давайте розбиратися.


Блокування 24 години - це не зроблений вчасно Z - звіт!


Якщо касовий апарат або фіскальний реєстратор при спробі здійснити фіскальну функцію (пробиття чека, введення - виведення грошей, зняття Z-звіту) видає на індикатор щось на кшталт "помилка, перевіщєно тривалість Зміни" або "помилка, тривалість Зміни 24", ви можете зі стовідсотковою гарантією бути впевнені, що банально не був знятий вчасно Z-звіт. Прикладів чимало і всі вони зводяться до одного - ввечері в "запарі" забули зняти Z-звіт. Ну або при цілодобовому режимі роботи між "вчорашнім" і "сьогоднішнім" Z-звітом пройшло більше 24 години. Лікування в цьому випадку одне - ЗНЯТТЯ Z-звіту. При цьому зробити інкасацію грошей не вийде, вся виручка перейде на наступну зміну. А це порушення пункту 11 "Положення НБУ про ведення касових операцій у національній валюті в Україні", що може спричинити адміністративні штрафні санкції.

Блокування 72 години - відсутність зв'язку з сервером ДФС протягом 3 діб!

Цей випадок набагато різноманітніший. Основна причина - відсутність інтернету або невірні Налаштування з'єднання як в РРО, так і з боку маршрутизатора. При використанні мобільного інтернету треба перевірити налаштування GSM оператори - Київстар, Life, МТС мають свої точки входу, так звані APN. Так само можуть бути профілактичні роботи в радіусі дії передавачем мобільного сигналу. В цьому випадку краще перестрахуватися і використовувати 2 сім карти, благо більшість касових апаратів технічно дозволяють застосування 2 сімок.

При використанні проводового інтернет з'єднання в першу чергу зверніть увагу на роз'єм в РРО, куди вставляється кабель LAN. На цьому роз'ємі є 2 світлодіода - помаранчевий і зелений. Так ось вони повинні моргати асинхронно. Так само Ви можете перевірити зв'язок просто підключивши до цього кабелю ноутбук. Але найкраще звернутися до системного адміністратора :-).

Як зняти блокування 72 години?

Практично у всіх сучасні касових апаратах є функція примусової відправки даних на сервер ДФС. Кожен виробник реалізував це по різному, наприклад в касових апаратах сімейства Екселліо треба в режимі реєстрації затиснути і потримати клавішу "0" до появи менюшки. Потім вибрати стрілкою пункт "Відправити Негайно" і натиснути клавішу "Оплата". В касових апаратах Юнісістем - треба набрати послідовно комбінацію клавіш - 272 "ПС". Більш детально Ви можете дізнатися у фахівця, який обслуговує касовий апарат на Вашому підприємстві.

Ми готові допомогти!

Центр Сервісного Обслуговування "Нікос" - сучасна, динамічно зростаюча компанія, яка допомагає вам і вашому бізнесу. Ми цінуємо час, тому готові взяти на себе всі нюанси в обслуговуванні РРО, від простих консультацій по телефону до транспортування касового апарату в майстерню і назад. Гарантію кваліфікованих послуг забезпечує наш досвід - в сфері фіскальної техніки ми з 1996 року!

Не забувайте, будь ласка, що будь-які консультації, юридичні питання та питання ремонту РРО надаються ТІЛЬКИ ПІДПРИЄМСТВАМ, У ЯКИХ Є ДОГОВІР НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ З НАШИМ ЦСО!